Wat is cloud-telefonie?

Helitel biedt een volledige oplossing aan via een in the cloud-telefooncentrale en VoIP-telefoneren.

De term cloud geeft aan dat de telefooncentrale niet meer op locatie hoeft te staan. Onze centrale staat in een professioneel datacenter met de nodige beveiliging en back-up systemen. Helitel zorgt zelf voor het nodige onderhoud aan deze centrale.

VoIP is de afkorting van “Voice over IP”. Vrij vertaald betekent dit “spraak over een netwerk”, of meer concreet: bellen over een internetverbinding. In tegenstelling tot traditionele telefonie verlopen uw gesprekken dus over uw internetverbinding naar onze cloud-telefooncentrale: er is geen aparte telefoonaansluiting meer nodig.

Met onze cloud-telefoniediensten bespaart u aanzienlijk op uw belkosten.

Mogelijkheden

  • Telefoonoproepen worden verdeeld zoals u het wenst;
  • Professioneel keuzemenu, direct bij de correcte medewerker terechtkomen;
  • Dynamische voicemails, na kantooruren, op de middag, op feestdagen;
  • Doorschakelen naar interne en externe nummers;
  • Een wachtrij zodat uw klanten nooit meer een bezettoon horen;
  • Integratie met PC, CRM-pakketten en smartphone;
  • Niet locatie-gebonden, want een internetverbinding volstaat. Oók van thuis uit;
  • Ongelimiteerd uitbreidbaar: uw telefonie kan perfect meegroeien met uw bedrijf;
  • Via VoIP zijn onderlinge gesprekken gratis.